ჩვენ შესახებ
გამოცდილება 1954 წლიდან

გამოცდილება 1954 წლიდან

1954 წელს, მინესოტას შტატის პატარა ქალაქ როზოუში, ორი ძმა და მათი ახლო მეგობარი, ბუნებაზე შეყვარებული ადამიანები, უკეთეს გზას ეძებდნენ შტატის ღრმა თოვლში გადასაადგილებლად.

ედგარ და ალან ჰეტინმა და დევიდ ჯონსონმა თავიანთი მექანიკური უნარებისა და კოლექტიური გამომგონებლობის შერწყმით ააგეს Polaris-ის პირველი  თოვლმავალი, რომელსაც ნაწილ-ნაწილ აწყობდნენ თავიანთ სახელოსნოში. ასე დაიბადა 1954 წელს Polaris Industries Inc.


უწყვეტი გაფართოება

უწყვეტი გაფართოება

პირველივე თოვლმავალი სულ რაღაც 500$-ად შეიძინა სახერხი საამქროს მფლობელმა. მომდევნო 65 წლის განმავლობაში, სიახლეების სიყვარულმა და თავგადასავლებისკენ სწრაფვამ წინ წაიწია კომპანია, წარმოდაგინა სხვადასხვა ინდუსტრიის, ახალი და ჭკვიანი გადაწყვეტები. 

1985 წელს Polaris-მა გააფართოვა თავისი ხაზი მაღალი გამავლობის მანქანებით, გამოუშვა თავისი პირველი კვადრო, Trail Boss, რომელიც მოგვიანებით გახდა Sportsman ® მსოფლიოში პირველი კვადროციკლი რომელსაც ჰქონდა საწვავის ელექტრონული ინჟექტორი, ეს დინამიკა გაგრძელდა 1990-იან წლებში პერსონალური წყლის ხომალდების, Victory ® მოტოციკლების და პირველი Polaris RANGER ®-ის შემოსვლით. 
როდესაც ამერიკის ეკონომიკამ რთული პერიოდი გაიარა, მწარმოებელმა გააორმაგა ძალისხმევა და გამოუშვა RZR ® 2007 წელს. 
ამ მოდელმა არა მხოლოდ შეცვალა თამაში ბაზარზე, არამედ შემოიტანა სრულიად ახალი ჟანრი: SSV სპორტი-დასვენება.

ბოლო წლებში Polaris-ის ბრენდის პორტფელი სტაბილურად იზრდება. 2011 წელს ჯგუფმა შეიძინა და ხელახლა გამოუშვა Indian motorcycle-ის ბრენდი, შემდეგ კი, 2014 წელს, შექმნა ახალი ტიპის პროდუქტი, Slingshot. იმავე წელს Polaris-მა გახსნა Opole ქარხანა პოლონეთში, მისი პირველი წარმოების ადგილი ჩრდილოეთ ამერიკის გარეთ. 
Polaris ავტომობილებისგან დამოუკიდებლად, მომხმარებლისთვის საუკეთესო გამოცდილების მიწოდების სურვილმა განაპირობა რამდენიმე ბრენდის ტანსაცმლისა და აქსესუარების დამატება, როგორიცაა 509, Klim, Kolpin და Transamerican Auto Parts. 2019 წელს Polaris-მა შეიძინა Boat Holdings LLC, რომელიც კიდევ უფრო აძლიერებს მას გარე სივრცეში დასვენების ბაზარზე.

ამრიგად, ერთადერთი თოვლმავალი მეტამორფოზდა ოცდაათამდე ბრენდად, რომლებიც მოიცავს სხვადასხვა პროდუქტის ხაზს.
Polaris-ის კატალოგი ახლა წარმოდგენილია ყველა რელიეფზე და ყველა კონტინენტზე.
THINK OUTSIDE

THINK OUTSIDE

2019 წელს კომპანიამ წარმოადგინა თავისი ახალი ბრენდის იმიჯი, რომელსაც თან ახლავს განახლებული კორპორატიული მიზანი, სახელი, ლოგო და ემბლემა, ასევე ახალი სლოგანი: Think Outside. ამ გამოთქმის მიღმა ყოველთვის გამოიხატება Polaris-ის სულისკვეთება: ერთი მხრივ სრულყოფილების ძიება, მეორე მხრივ გარე სივრცეშიაქტივობების მხარდაჭერა. ახალი და უფრო ფართო აუდიტორიისთვის ორიგინალური გამოცდილებისა და სერვისების შეთავაზება.

„ჩვენმა დამფუძნებლებმა ააგეს პირველი თოვლმავალი რათა უფრო შორს წასულიყვნენ ჩრდილოეთ მინესოტას თოვლიან ტყეებში“, - თქვა სკოტ ვაინმა, Polaris-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა. „65 წლის განმავლობაში, ჩვენ ვიყენებდით ამ პიონერულ მიდგომას ყველაფერში, რასაც ვაკეთებთ, პირველი ავტომატური ქუადისა და პირველი სპორტულ-გასართობი SSV-ის შექმნიდან, RIDE COMMAND სისტემის გაშვებამდე და მრავალი სხვა ტექნიკური გადაწყვეტილებით, რომელიც გამიზნულია თავგადასავლების გასამძაფრებლად. ამჟამინდელი წარმოების ფართო ხაზის საშუალებით, Polaris-ს სურს, რომ მისმა მომხმარებლებმა სრულად შეიგრძნონ ბუნებისგან მიღებული სიამოვნება. ჩვენი ახალი სლოგანი, Think Outside, არის საერთო ხაზი, რომელიც გასდევს ჩვენს მიერ შემოთავაზებულ ყველა პროდუქტს, მომსახურებასა და გამოცდილებას.»